Wyzwania czytelnicze: 3 kwartał 2016 r.

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu

cel: 165 cm
wykonanie (3 kwartał): 41,3 cm
wykonanie w sumie: 116,6 cm

Późno, bo późno, ale w końcu zabieram się za podsumowanie kolejnych trzech miesięcy czytania. A ten kwartał całkiem mocny 🙂

Poszczególne miesiące prezentują się następująco:

Lipiec: 20,8 cm

Na wynik składa się: 11 tomów Boku no Hero Academia i 2 tomiki Les Bijoux oraz 3 książki (w tym dwie z opowiadaniami dla dzieci, a co!).

Sierpień: 11,3 cm

Tu już o połowę słabiej, ale i tak myślę, że dobrze. Przeczytałam 5 książek i 2 mangi.

Wrzesień: 9,2 cm

Ostatni miesiąc najsłabiej. Jedna manga i 4 książki.

Podsumowując: osobiście jestem zadowolona. Dwanaście książek na trzy miesiące to ładny wynik, do tego parę mang, więc z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że się do czytania przykładałam.

Z półki

cel: 11-15 książek
wykonanie (3 kwartał): 1 książka
wykonanie w sumie: 4 książki

W tym wyzwaniu ponownie słabo, ale lepiej niż poprzednio: udało mi się przeczytać całą jedną książkę, którą kupiłam bodajże w zeszłym roku.

A książek w prywatnej biblioteczce przybywa, więc wypadałoby się za nie zabrać. Niestety, wyzwanie mnie do tego nie motywuje. Wręcz coraz częściej towarzyszy mi myśl, że skoro już książkę mam, to mogę przeczytać ją kiedy bądź, czyli niekoniecznie teraz.

Skomentuj

