Wyzwania czytelnicze: 2 kwartał 2016 r.

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu

cel: 165 cm
wykonanie (2 kwartał): 19,1 cm
wykonanie w sumie: 75,3 cm

Wbrew moim obawom, wynik nie jest aż tak zły i myślę, że wciąż mam szansę na zrealizowanie planu 🙂

Poszczególne miesiące prezentują się następująco:

Kwiecień: 9,4 cm

Na wynik ten składają się 4 książki i 1 manga. Książkowo ładnie, mangowo słabo (to jakoś wtedy dopadła mnie mangowo-animowa niechęć, która towarzyszy mi do teraz).

Maj: 2,4 cm

Po jednej sztuce książki i mangi. Aż mam ochotę zakrzyknąć: Kobieto, coś ty robiła w tym czasie?

Czerwiec: 7,3 cm

4 książki i 1 manga. Czyli nieźle w mojej ocenie.

Podsumowując: w ostatnich miesiącach dominują książki, choć bywa i tak, że nie czytam nic.

 

Z półki

cel: 11-15 książek
wykonanie (2 kwartał): 0 książek
wykonanie w sumie: 3 książki

Cóż… ostatnio czytam głównie książki z biblioteki i to, co kupuję na bieżąco, więc no… cienko. I jakoś wątpię, bym cel zrealizowała, ale będę walczyć 🙂

Skomentuj

