Wyzwania czytelnicze: 1 kwartał 2016 r.

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu

cel: 165 cm
wykonanie: 56,2 cm

Gwoli wyjaśnienia: zastanawiałam się, czy wliczać do tego wyzwania same książki, czy również mangi, i uznałam, że te ostatnie w pełni zasługują na uwzględnienie (w końcu gdybym ich nie czytała, to miałabym więcej czasu na książki), dlatego wynik jest całkiem wysoki.

Poszczególne miesiące prezentują się następująco:

Styczeń: 7,8 cm

Na wynik ten składają się 2 książki i 3 mangi. Bez szału, ale myślę, że całkiem przyzwoicie.

Luty: 16,7 cm

Luty to 2 przeczytane książki i 11 mang, z czego 10 tomików to Hiyokoi ( ja już tak mam, że jak się wciągnę w jakąś serię, to czytam, czytam i czytam, i potem pojawiają się takie kosmiczne ilości przeczytanych mang).

Marzec: 31, 7 cm

Marzec to jedna cieniutka książeczka i 22 tomiki mang: hurtem poszło 6 tomów Gakkou Gurashi i 15 tomów Akagami no Shirayuki Hime (obie serie mi się podobają i z niecierpliwością czekam na nowe rozdziały, choć to Akagami bardziej skradło moje serducho i gdyby ktoś w Polsce je wydawał, kupiłabym nawet za ostatnie pieniądze).

Podsumowując: w ostatnich miesiącach czytanie książek idzie mi słabo (to tylko 8,4 cm z tych 56 cm), wróciłam za to do skanlacji i dałam się wciągnąć kilku seriom.

 

Z półki

cel: 11-15 książek
wykonanie: 3 książki

Jak już przyznałam wyżej, czytanie książek idzie mi ostatnio słabo, a jeśli już po jakieś sięgam, to przeważnie są to egzemplarze z bibliotek lub pożyczone od kogoś. Nie ma się więc co dziwić, że tylko 3 książki (a właściwie 1 książę i 2 mangi) zalegające od dawna na mojej półce udało mi się przeczytać.

Skomentuj

