O introwertykach

Dziś krótko: dzielę się linkiem znalezionym u Uli Łupińskiej do tekstu Riennahery o introwertykach (tutaj link). Też jestem introwertykiem, więc nakreślony portret jest mi bardzo bliski i wiem, że opisane tam problemy nie są wyssane z palca.

Sama mam tak, że czasami wydaje mi się, że jakoś udało mi się to wszystko opanować, że poprawiłam się w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z innymi itd., a potem zdarza się jakaś sytuacja i wszystko bierze w łeb, i znów cały ten introwertycyzm wyłazi na wierzch – miałam tak np.  po studiach. Bo studia to całą masa interakcji z ludźmi, egzaminy, zaliczenia, referaty, nawet konferencje naukowe, spotkania towarzyskie i ogólnie dużo, dużo wszystkiego, więc potem człowiek myśli, że jest ok i że sobie radzi. I tak sobie myślałam, a potem poszłam do pracy – nowe miejsce, nowi ludzie – i cóż, jedynie mogę być wdzięczna kierowniczce, że tak cierpliwie czekała, aż dostosuję się do nowej sytuacji, aż zacznę swobodnie rozmawiać z ludźmi z pracy, aż znajdę tematy do „rozmów o niczym” z nimi. Takie życie introwertyka.

Ale miało być krótko, więc: polecam tekst zarówno introwertykom, żebyście wiedzieli, że nie tylko wy macie takie problemy, jak i nie-introwertykom, żebyście poczytali, z czym my się na co dzień zmagamy :).

Jedna uwaga do wpisu “O introwertykach

Skomentuj

