Pierwsze urodzinki

rok19 listopada mojemu blogowi stuknął roczek :). I choć ostatnio recenzji jest mniej niż na początku (a dział teoretyczny w ogóle nie ruszył, choć był w planach), to i tak jestem dumna, że udało mi się tak długo ciągnąć przedsięwzięcie powzięte z nudów. Jako podsumowanie dotychczasowej działalności postanowiłam przygotować garść statystyk z najpopularniejszymi postami i recenzjami.

Najczęściej czytane posty spośród wszystkich opublikowanych (a jest ich 66, z czego 45 to recenzje) prezentują się następująco:

  1.  Exitus Letalis t. 1;
  2.  Exitus Letalis t. 2;
  3.  Japonizacja;
  4.  Noragami;
  5.  Mangowe zakupy – czerwiec-lipiec 2015.

Jeśli wezmę pod uwagę same recenzje mang (z uwzględnieniem „mang polskich”), zestawienie będzie wyglądać następująco:

  1.  Exitus Letalis t. 1;
  2.  Exitus Letalis t. 2;
  3.  Kuroshitsuji t. 1;
  4.  Święta Teresa z Avila;
  5.  Atak tytanów t. 1.

A jeśli wyrzucę z zestawienia Exitusy i uwzględnię tylko komiksy wschodnie, to na miejsca 4 i 5 wskoczą: Loveless t. 1 i Rock na szóstkę.

Recenzji książek nie stworzyłam wiele, a ich popularność pokrywa się z kolejnością publikowania, lista wygląda więc następująco:

  1.  Japonizacja;
  2.  Anime – w poszukiwaniu istoty fenomenu;
  3.  Kobieta z wydm;
  4.  Fangirl.

Wśród moich wypowiedzi o anime króluje Noragami, a potem: Tonari no Kaibutsu-kun, Giant Killing, Owari no Seraph i K-ON!.

Przyglądając się wordpressowym statystykom, początkowo byłam zdziwiona popularnością wpisów zakupowych – widać nie tylko ja lubię czytać o stosikach innych blogerów ;). Pod moimi postami pojawiło się w sumie 151 komentarzy, a najwięcej odwiedzin na blogu zanotowałam w lipcu.

W zasadzie to tyle na dziś. Postaram się, by przyszły rok działalności nie był gorszy ani jakościowo, ani ilościowo i liczę, że dalej będziecie do mnie zaglądać :).

6 uwag do wpisu “Pierwsze urodzinki

  1. Jak ten czas szybko leci…! Wszystkiego najlepszego i dużo zapału do dalszego blogowania 😉 Osobiście lubię tu zaglądać, więc mam nadzieję, że będzie ku temu jeszcze mnóstwo okazji przez długi, długi czas ^^

    Polubienie

Skomentuj

