KTA 2015

Przyszedł wrzesień i nowych recenzji ani widu, ani słychu (w sumie jutro mam wolne, to może którąś uda mi się skończyć – nie będzie już wymówki, żem zmęczona po pracy), i dziś też przybywam z czymś innym, czyli z krótką informacją o Konkursie Teledysków Anime, którego tegoroczna edycja właśnie ruszyła.

Jest to polski konkurs dla twórców AMV, którego początki sięgają 2004 r., a jego wznowienie miało miejsce w zeszłym roku (po szczegóły odsyłam do ich strony, bo nie o historię konkursu mi chodzi: KTA). W zasadzie to chciałam tylko zachęcić do udziału w zabawie, czyli do głosowania internetowego (zakładka „Głosuj” na podlinkowane wyżej stronie) i komentowania. Osobom sfejsbukowanym polecam też śledzenie profilu konkursu (dla takiego laika jak ja niektóre komentarze są naprawdę ciekawe, a i organizatorzy zarzucą czasem linkiem do fajnego AMV spoza konkursu) i kanał YT (polecam zwłaszcza wrzucone tam filmiki z wcześniejszych konkursów, określane jako „najlepsze AMV minionych KTA wraz komentarzem osoby ze światka AMV”).

Sama AMV oglądać lubię, często dzięki nim wyłapuję ciekawe anime, piosenki i zespoły (jak chociażby jeden z najublubieńszych: Thousand Foot Krutch, z którym wielokrotnie spotykałam się, krążąc po AMV z Ataku tytanów  🙂 ), więc parę chwil na głosowanie chętnie poświęcę.

A na koniec zwycięzca poprzedniej edycji:

Skomentuj

