Dzienniki japońskie do słuchania

Dzienniki japońskie Piotra Milewskiego kuszą mnie od czasu swojej premiery. Na razie jednak przeczytać mi się ich nie udało, odkryłam za to możliwość ich posłuchania od 6 do 10 lipca w godzinach 9.45-10.00 w radiowej Dwójce.

Program To się czyta latem, w którym książka jest czytana,  można odsłuchać także w Internecie: Dwójka – Dzienniki japońskie.

Zabieram się więc za słuchanie i może nawet przekonam się do takiej formy poznawania książek, bo jak na razie preferuję czytanie samodzielne.

2 uwagi do wpisu “Dzienniki japońskie do słuchania

  1. O, może jakieś wrażenia wrzuć, bo ja ze złuchaniem jestem na bakier więc raczej nie skorzystam, a książkę już w wielu miejscach widziałam promowaną i mnie kusi, może kupię 🙂

    Lubię to

    • Fragmenty odsłuchane – i teraz książka kusi jeszcze bardziej. Stylistycznie jest dobrze, tematycznie jeszcze lepiej (jest to relacja z podróży autora po Japonii, mamy więc opisy miejsc, spotkań, ludzi, pełno w niej spostrzeżeń – i tych typowych, i tych mniej typowych), pozostaje tylko dorwać formę papierową i poznać całość 🙂

      Lubię to

Skomentuj

