Liebster Blog Award

Leibster_Blog_Award_largeKirima zaprosiła mnie do udziału w Liebster Blog Award i bardzo za to dziękuję. Nawet nie widziałam, że coś takiego krąży po blogosferze, więc tym bardziej cieszę się, że łańcuszek do mnie dotarł. A śledząc innych nominowanych i nominujących znalazłam kilka kolejnych ciekawych blogów 🙂

Zasady są proste:

Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 10 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 10 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 10 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Oto moje odpowiedzi:

1.  Jak zaczęła się Twoja przygoda z M&A?

Jako dziecko zetknęłam się z Czarodziejką z Księżyca (anime + gazetki), oglądałam też Pokemony i Beyblade (Dragon Ball mnie ominął, a kanał rtl7 znam tylko z opowieści), jednak bardziej świadome obcowanie z M&A zaczęło się wraz ze studiami i poznaniem współlokatorki, która oglądała Naruto. Potem dołączył InuYasha, Full Metal Panic i ogólnie odkrywanie całego fansuberskiego i skanlacyjnego bogactwa Internetu, potem zawędrowałam do sklepu z komiksami itd., itd.

2.  Lubisz jeździć na konwenty?

Nigdy ne byłam na konwencie 😦

3.  Manga czy anime, książka czy film?

Każde z nich opowiada historię za pomocą innych środków wyrazu, więc wybór zależy od tego, na co akurat mam ochotę.

4.  Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki?

Wprawdzie to nie gatunek, ale najczęściej sięgam po literaturę piękną.

5.  Jakie postacie w książkach/filmach/mangach/anime najbardziej cię irytują, a jakie najbardziej lubisz?

Nie mam określonych typów postaci, które zawsze / przeważnie wzbudzają we mnie te same uczucia. Moja sympatia i antypatia do bohatera zależy od kontekstu, w jakim on występuje, a nie od schematu postaci, który realizuje.

6.  Co najmilej wspominasz z dzieciństwa?

Oj, dużo tego: coniedzielne wizyty u babci i zabawa z kuzynką; budowanie baz i ganianie z kolegami po chaszczach przy pobliskiej rzece; granie w piłkę między drzewkami i w siatkówkę przy trzepaku; szukanie skarbów, które spadły ludziom z balkonów; szycie razem z koleżankami miśków i ubranek dla lalek na klatce schodowej w czasie deszczowych dni…

7.  Co pochłania ci najwięcej czasu wolnego?

Czytanie i oglądanie.

8.  Bez czego nie możesz żyć?

Bez kontaktu z ważnymi dla mnie osobami.

9.  Wolisz spędzać wakacje aktywnie czy raczej nie?

Zwykle dzieliłam wakacje między obowiązki (pomoc przy przetworach, na działce i w codziennych obowiązkach + ewentualnie praktyki studenckie) i wypoczynek raczej spokojny, zdecydowanie częściej bierny niż aktywny, a w tym roku letnie dni spędzę głównie w pracy.

10.  Wolisz wakacje w kraju czy poza jego granicami?

Bez znaczenia – miejsca warte zobaczenia są wszędzie!

 

I moje pytania do kolejnych blogerów:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

2. Nowe wpisy planujesz z wyprzedzeniem czy piszesz pod wpływem impulsu? Co decyduje o ich temacie / przedmiocie recenzji?

3. Blog to Twoja prywatna tajemnica czy raczej rozpowszechniasz go wśród wszystkich znajomych i rodziny?

4. Oglądając serial (w tym anime) czekasz do końca emisji i pochłaniasz całość czy śledzisz odcinki z tygodnia na tydzień?

5. Masz jakieś czytelnicze zwyczaje?

6. Do świata jakiej książki / filmu / mangi / anime chciałbyś się przenieść?

7. Jakie są Twoje pasje (poza tą, której poświęcasz blog)?

8. Jakie skojarzenia budzi u Ciebie słowo „otaku”?

9. Jak wspominasz szkolne lektury? Było wśród nich coś wartego przeczytania?

10. Twoja wymarzona podróż – dokąd, jak, z kim?

 

A do zabawy zapraszam (udział nie jest obowiązkowy + przymknijmy oko na tę dziesiątkę nominowanych):

Azjatycka biblioteczka

Werewolf – Azja w recenzjach

Wombat mądry po szkodzie

2 uwagi do wpisu “Liebster Blog Award

  1. Hehe, też lubię ten tag bo odkrywam interesujące blogi dzięki niemu, na przykład Twój 😀
    Też nie miałam RTL7 i nie oglądałam DB, poza paroma odcinkami na RTL2 u kolegi i kinówkami na VHSach, które sprzedawała Planet Manga 🙂 Ech, kiedyś to było ciężko 🙂

    Lubię to

    • Mi tam ciężko nie było, żyłam w błogiej nieświadomości istnienia kultowego DB, a kiedy zaczęłam się interesować anime, wszystko już było w Internecie. Za to teraz cierpię na niemożność kupienia tylu mang, ile bym chciała 😦
      I cieszę się, że blog się podoba 🙂

      Lubię to

Skomentuj

