Mangowe zakupy: kwiecień 2015

Dziś będzie taki post „o niczym”, bo w zasadzie chciałam się tylko pochwalić tym, co mi przyniósł kurier 🙂

Wczorajsza paczka z mangardenu wygląda tak:

Zdjęcie0331

plus z biblioteki przytachałam to:

Zdjęcie0329

i teraz nie wiem, co najpierw czytać i co recenzować :(. A przed podjęciem tej jakże trudnej życiowej decyzji obejrzę sobie AMV, które przyczepiło się do mnie parę tygodni temu: Give as a little love.

Miłego dnia 🙂

6 uwag do wpisu “Mangowe zakupy: kwiecień 2015

  1. „Hideout” kupiłam w tym tygodniu, „Na dzień przed ślubem” zaraz po premierze ;D Na Emmę oszczędzam, ale polecam „Opowieść panny młodej” tej samej autorki. Kocham tę mangę, jest śliczna wizualnie i karmi mojego wewnętrznego etnologa ;D

    Lubię to

Skomentuj

